Anularea comenzii
În cazul în care doriți anularea unei comenzi, total sau parțial, trebuie să notificați imediat CutiiAuto.ro, prin telefon sau prin email, transmițând numărul comenzii și informația despre produsul/produsele pentru care doriți anularea. Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă livrarea conținutului a fost trimisă, comanda nu poate fi anulată. În acest caz, vă oferim două soluții rapide și eficiente:
- Puteți transmite curierului că doriți să refuzați comanda, atunci când acesta vă va contacta (comanda va fi returnată către noi).
- După ce comanda ajunge la Dvs., puteți returna în termen de maxim 14 zile produsul/produsele, conform politicii de retur.
Comanda efectuată de către client poate fi anulată, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- a) Neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului clientului, în cazul plății online;
- b) Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de VeloFun.ro, în cazul plății online;
- c) Datele furnizate de către client, pe VeloFun.ro, sunt incomplete și/sau incorecte;
- d) Stocul unui articol a fost epuizat în timpul finalizării comenzii.
În cazul comenzilor cu solicitare de anulare și achitate în avans cu card bancar, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1 – 30 zile, în funcție de politica acesteia.