esarfa

0 comments

    1. Mulţumesc pentru aprecieri, Mircea! Vestea bună este că nu e nevoie să cumperi blogul: îl poţi fie intregra în site-ul tău (pentru asta vorbeşte cu cine se ocupă de site-ul tău), fie să apelezi la un blog gratuit, cum am făcut eu cu acesta: http://quotes.cutiiauto.ro
      Legat de scris, recomand să urmăreşti blogurile altora; eu urmăresc http://cemerita.ro. De acolo, din blogurile altora, te poţi inspira în legătură cu modul de scriere. Citind periodic o să „îţi intre în sânge” şi îţi va fi mai uşor să scrii.

  1. cele pe carlig sufera la testul elanului, o manevra des efectuata. cele mai bune sunt cele pe bare transversale.

    1. Multumesc pentru comentariu! Depinde de fiecare suport: de cine e facut, cat de bun este. Generic vorbind, fiecare suport (pe carlig, pe haion sau pe bare transversale) are avantaje si dezavantaje. Un suport pe carlig bine facut n-are treaba la testul elanului (ocolirea unui obstacol), dar poate avea un pret mare pentru cineva care nu are carlig si are o masina mai noua. Pe de alta parte, daca nu ai bare si doresti transportul a 3-4 biciclete, s-ar putea sa ajungi la aceleasi costuri sau chiar mai mari.
      Subiectul merita un articol cu comparatii intre cele 3 tipuri de suporturi pentru biciclete.

    1. Ma bucur, Laurentiu, ca ai gasit informatii utile! Multumiri pentru comentariu! Marius

  2. Ok dar atunci cand transportam biciclete pe haion nu e problema ca se acopera numarul de inmatriculare?